• 0.000000lag
  • 0.000000lag
  • 0.000000lag
  • 0.000000lag
  • 0.000000lag
  • 0.000000lag

Online marketing: 11 expresii utile in engleză

22 ianuarie 2020

Online marketing: 11 expresii utile in engleză

PPC, CPC, CTR, SEO? Ți se par înfricoșătoare aceste acronime? Dorești să îți dezvolți strategia de online marketing și să înveți expresii în engleză din același domeniu?

 

Dacă lucrezi în marketing, cu siguranță te-ai întâlnit deja cu o serie de expresii și abrevieri în engleză. Pe zi ce trece, jargonul este folosit de un număr tot mai mare de specialiști; specialiști care nu sunt neapărat vorbitori de engleză.

 

 

 

>>Află aici despre cum poți învinge barierele de exprimare în Engleză cu Angloville<<

 

În articolul nostru, am adunat 11 expresii și acronime de marketing digital pe care trebuie să le cunoști. Fie că lucrezi într-o agenție de specialitate sau te afli singur în labirintul digital, acești termeni în limba engleză îți vor fi cu siguranță utili:

 

Expresii utile în engleză:

 

CTA – Call To Action
Solicitarea unei acțiuni din partea unui vizitator pe site.

 

CPC – Cost Per Click
Suma de bani cheltuită pentru o reclamă care primește un click.

 

CTR- Click Through Rate
Rată de click: numărul de click-uri primite pentru un anunț.

 

SEO – Search Engine Optimization
Optimizarea motoarelor de căutare: plasarea cuvintelor cheie pe un site cu scopul de a ajunge pe prima pagină a motoarelor de căutare.

 

Marketing Plan
Un raport detaliat care reprezintă modul în care o companie dorește să-și îmbunătățească vânzările.

 

BR – Bounce Rate
Procentajul vizitatorilor care ajung pe un website și ies fără sa ia o acțiune.

 

CPA – Cost Per Acquisition
Cost pe achiziție: costul obținerii unei conversii.

 

CRO – Conversion Rate Optimization
Un proces prin care îmbunătățim un site prin diferite tehnici, cu scopul de a strânge date de la vizitatori într-o bază de date.

 

CRM – Customer Relationship Management
Un sistem de gestiune a relației cu clienții.

 

Landing Page
Pagină de destinație: pagina pe care o vede prima dată un vizitator care a dat click pe un anunț.

 

KPI – Key Performance Indicator
Indicator al performanței: un indicator care se folosește pentru a urmări progresul și obiectivele în marketing.

 

Vrei să-ți perfecționezi abilitățile de comunicare în limba engleză prin practică? Te așteptăm la programele Angloville! Ne axăm pe învățarea prin practică 1 la 1 cu vorbitori nativi >>Click aici pentru detalii<<

 

Citește și alte articole pe aceeași temă: 18 expresii utile folosite în afaceri>>

Mai mult conținut folositor pe blog la categoria: Învață engleză>>

 

 

 

 

Background vector created by freepik – www.freepik.com